Cariere EXPROM

Exprom recrutează: vino în casa cu cifre!

Deși este un loc despre activitatea economică, cu oameni care se pricep cel mai bine la bani, Exprom este și un loc în care resursa umană este la fel de valoroasă ca cea financiară.

Suntem o echipă tânără, avem 21 de ani de experiență pe piața financiară-contabilă-fiscală și îți promitem că în firma noastră vei găsi mai mult decât un loc de muncă. Aici înțelegerea este la ea acasă, discuțiile deschise sunt binevenite, iar părerile argumentate sunt încurajate.

Cât despre locul nostru pe piață, îți spunem doar atât: deși am primit nenumărate recunoașteri pe plan local și național, noi credem că nu suntem cei mai buni. De aceea ne străduim mai mult și învățăm continuu.

Dacă ți-ai regăsit principiile și ești curios/curioasă cum poate înflori cariera ta într-o echipă care pune accent pe calitatea umană, te invităm să ne trimiți CV-ul tău.

Poziții disponibile:

Descrierea jobului

  • cunoaște procesele interne ale activității economice;
  • cunoaște principiile contabile;
  • întocmește și/sau verifică situațiile financiare;
  • analizează activitatea economică;
  • structurează fluxurile informaționale și stabilește indicatori relevanți pentru urmărirea evoluției finaciare și a potențialelor riscuri;
  • identifică aspecte ce necesită optimizare și propune soluții de corecție;
  • stabilește obiectivele financiare, pe termen lung și scurt;
  • participă activ în echipa de audit financiar/intern;
  • menține legătura cu clienții.

Candidatul ideal

  • studii superioare de specialitate;
  • membru CAFR (nu reprezintă o condiție obligatorie);
  • cunoaște reglementările în domeniu;
  • responsabilitate și acuratețe;
  • abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
  • experiența anterioară în domeniu finaciar – contabil;
  • limba engleză nivel mediu – avansat, abilități de utilizare MS Office.

De ce să te alături echipei noastre?

  • pachet salarial motivant;
  • vei fi implicat în proiecte de mare anvergură;
  • suntem adaptabili și ne reinventăm permanent;
  • oportunități de dezvoltare profesională;
  • mediu de lucru liniștit, plăcut și prietenos.

Descrierea jobului

  • cunoaște procesele interne ale activității economice;
  • cunoaște principiile contabile;
  • întocmește rapoarte de audit;
  • analizează fiecare segment din activitatea economică;
  • structurează fluxurile informaționale și stabilește indicatori relevanți pentru urmărirea evoluției finaciare și a potențialelor riscuri;
  • identifică aspecte ce necesită optimizare și propune soluții de corecție;
  • participă la stabilirea obiectivelelor financiare, pe termen lung și scurt;
  • menține legătura cu clienții.

Candidatul ideal

  • studii superioare de specialitate;
  • membru CAFR;
  • cunoaște reglementările în domeniu;
  • responsabilitate și acuratețe;
  • abilități de comunicare și relaționare cu clienții;
  • experiența anterioară în domeniu finaciar – contabil;
  • limba engleză nivel mediu – avansat, abilități de utilizare MS Office.

De ce să te alături echipei noastre?

  • pachet salarial motivant;
  • vei fi implicat în proiecte de mare anvergură;
  • suntem adaptabili și ne reinventăm permanent;
  • oportunități de dezvoltare profesională;
  • mediu de lucru liniștit, plăcut și prietenos.

Descrierea jobului

  • planifică, organizează și supervizează activitățile de resurse umane;
  • definește cerințele posturilor, întocmește fișele de post și organigrama departamentală;
  • stabilește nevoile de personal;
  • întocmește regulamentul de ordine interioară;
  • participă la implementarea unui sistem de salarizare, recompensare și evaluare a salariaților;
  • ține evidența documentației specifice activității biroului HR, privind salarizarea, asigurările sociale, angajări, promovări, delegări, plecări din societate;
  • planifică și coordonează orientarea noilor angajați pentru a facilita integrarea acestora în organizație;
  • realizează și raportează situații cerute de conducerea societății, privind structura personalului pe diverse categorii de vârstă, sex, socio-profesionale, fluctuația de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.;
  • elaborează proceduri de lucru, privind principalele activități de resurse umane (recrutare și selecție, planificarea resurselor umane, instruire, evaluarea performanțelor profesionale) și se asigură de respectarea acestora de către întreg personalul.

 

Candidatul ideal

  • studii superioare de specialitate;
  • cunoașterea reglementărilor în domeniu;
  •  responsabilitate și acuratețe;
  •  abilități de comunicare și relaționare;
  •  experiența anterioară în domeniu HR;

De ce să te alături echipei noastre?

  • pachet salarial motivant;
  • vei fi implicat în proiecte de mare anvergură;
  • suntem adaptabili și ne reinventăm permanent;
  • oportunități de dezvoltare profesională;
  • mediu de lucru liniștit, plăcut și prietenos.

Depune-ți CV-ul On-line

Date Personale:

Nume și prenume (obligatoriu)

Data nașterii (obligatoriu)

Sex
masculinfeminin

Număr copii

Date contact:

Domiciliul

Adresa de email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Studii:

Studii (selectează)

Studii și cursuri profesionale

Experiență profesională:

Domeniul profesional de bază

Ani de experiență

Locul actual de muncă

Locuri de muncă anterioare

Obiective:

Salariu dorit (Euro)

Tip job
full-timepart-time

Aptitudini profesionale și generale

Permis de conducere (categorie, anul obținerii)

Cunoștințe PC

Alte cunoștințe relevante

Limbi străine

Atașează CV:


Formate permise: .docx, .pdf